Rabu, 7 Januari 2009

SMU juga menjemput seluruh warga kampus ke KHAR

Jemputan Menghadiri Solat Hajat Perdana untuk Rakyat Palestin dan Ceramah Perdana: Keluarga Bahagia: Sesejuk mata memandang.

Bersempena Minggu Tautan Mesra Anjuran Biro Blok dengan kerjasama Jawatankuasa Mahasiswa Kolej, Kolej Harun Aminurrashid (KHAR) akan menganjurkan solat hajat perdana untuk rakyat-rakyat di Palestin dan ceramah perdana dengan tajuk : Keluarga Bahagia: Sesejuk Mata Memandang yang akan disampaikan oleh Ustaz Zamri Shafiq. Ayuh sama-sama kita hadir untuk mendoakan saudara-saudara kita di sana seterusnya memakmurkan majlis ilmu ini di Dataran KHAR.

Majlis akan diadakan pada masa seperti berikut:

Tarikh : 8 Januari 2009 (Khamis)Tempat : Dataran Kolej Harun Aminurrashid


Tentatif Majlis:

7.00 pm
Pelajar berkumpul di dataran KHAR
7.30 pm
Solat Maghrib berjemaah
8.00 pm
Bacaan Yassin dan Solat Hajat Perdana
8.30 pm
Solat Isyak berjemaah
9.15 pm
Ceramah Perdana - Keluarga Bahagia : Sesejuk Mata Memandang


Untuk keterangan lanjut sila hubungi saudara Mohamad Shukri bin Talib, Exco Latihan dan Pembangunan Sahsiah (JMK KHAR 08/09)

SMU ingin mengucapkan tahniah dan syabas kerana usaha murni dari seluruh warga KHAR kerana mengadakan solat hajat perdana ini. SMU juga menyarankan agar seluruh warga UPSI sama ada di KUO, UKLK, KZ mahupun KAB turut serta dalam program anjuran JMK KHAR ini. Diharap program seperti ini dapat berterusan pada masa akan datang. InsyaAllah...

Tiada ulasan: