Isnin, 12 Januari 2009

Karnival Semarak Warisan (KASWA 09)


Assalamualaikum.

Kelab Sahabat Mahsiswa pada kali ini, ingin menjemput semua warga UPSI untuk sama-sama memeriahkan Karnival Semarak warisan yang akan diadakan di Kolej Ungku Omar bermula 16 Januari sehingga 18 Januari 2009.

SMU mendapati pelbagai aktiviti menarik yang akan berlangsung sepanjang program itu berlangsung. Pada masa yang sama SMU ingin mengucapkan syabas kepada KUO kerana mengetengahkan tema budaya warisan bangsa dikalangan mahasiswa UPSI. Antara aktiviti menarik ialah Forum Perdana Hal Ehwal Islam, Malam Pertandingan akhir semarak warisan, Gerai jualan, mini zoo, explorace, pertandingan sayembara puisi dan banyak lagi. Pada masa yang sama SMU diberitahu pada malam ke2 program itu akan dimeriahkan lagi oleh artis jemputan iaitu Adibah Noor.

KUO membawa Adibah Noor kerana beliau juga merupakan salah seorang guru sebelum ini dan seorang artis penghibur yang versatile di Malaysia. SMU juga menjemput semua warga UPSI menyertai larian amal MAKNA, ini kerana larian amal ini akan disumbangkan RM 1 daripada setiap penyertaan kepada MAKNA.

SMU berharap semua dapat memeriahkan lagi karnival ini. Mari kita semua menimba ilmu daripada program tersebut.

SMU JUGA INGIN INGATKAN SUPAYA SEMUA WARGA UPSI JAGA TINGKAHLAKU KETIKA PROGRAM ITU BERLANGSUNG.

Wassalam...

Tiada ulasan: