Rabu, 29 Julai 2009

SMU Masih Relevan lagi...

Assalamualaikum

SMU masih relevan dikalangan mahasiswa UPSI. Ini dapat dibuktikan dengan kehadiran ahli kelab yang cecah 70% daripada ahli hadir dalam mesyuarat agung kali ke-5 yang baru berlangsung di Bitarasiswa UPSI. Ini bermakna, SMU masih kelab yang diperlukan dan akan terus aktif di UPSI.

Pada kali ini saudara Zulhelmi menjadi Presiden Kelab SMU atas sebulat suara daripada ahli kelab lain dan Saudara Suhaimi Shabullah menjadi Naib Presiden diikuti Saudari Shafzarotul Azrina sebagai Timbalan Presiden. Diharap tampuk pemerintahan baru ini dapat membina hubungan dikalangan mahasiswa UPSI dan menjadi seorang SAHABAT kepada mahasiswa/wi UPSI.

SMU akan terus mendukung ASPIRASI universiti dan menyokong dasar-dasar universiti seperti penubuhan kelab-kelab lain di UPSI. Antara agenda aktiviti yang dicadangkan dalam SMU ialah:

Pembukaan keahlian baru
Majlis sambutan berbuka Puasa
Jamuan Hari Raya bersama Sahabat
Road Tour ’AUKU’ di setiap kolej kediaman
Bengkel Protokol dan pengurusan majlis
Bengkel Penghasilan Kertas Kerja & Minit mesyuarat
Jamuan Hari Raya bersama SAHABAT
Program-program kemasyarakatan
Bakti siswa
Khidmat masyarakat

SMU mendapat maklumat banyak lagi program-program yang akan dilaksanakan kelak. Semua ahli kelab diminta untuk memeriahkan program yang dirancang kelak. Terima kasih kepada semua ahli kelab yang hadir pada malam tadi dan terima kasih dan syabas kepada semua AJK lepas kerana berjaya menjadikan SMU sebagai sesuatu yang bermakna.

SEKALI BERSAHABAT SELAMANYA BERSAHABT

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

iyer ke masih relevan...
klu sekadar retorik tokseh la ek..