Rabu, 29 Julai 2009

Terkini H1N1: 1.45 am

Assalamualaikum...

UPSI akan ditutup untuk sementara waktu di atas kes H1N1. Kolej kediaman dikuarantin (KHAR,KUO,KZ,KAB) dan KZ disahkn 4 orang positif H1N1. Dato Naib Canselor, akan mengumumkan cuti dan kemungkinan besar mahasiswa akan disuruh balik ke kampung halaman masing-masing terutama di UKLK agar selamat daripada H1N1.
Kelas dan kuliah serta sebarang aktiviti di UPSI diBATALKAN sehingga tempoh yang akan diberitahu kelak. Arahan tutup UPSI dikeluarkan oleh Pengarah Kesihatan Negeri Perak supaya langkah berjaga-jaga.
SMU berharap, semua mahasiswa mendoakan supaya keadaan ini tidak berlarutan dan sama-samalah kita berdoa agar dijauhi malapetaka dan kejadian buruk kelak. Ini kerana SMU percaya kerana satu titik hitam akan memberi impak yang besar kepada warga UPSI kelak.
Marilah kita berdoa supaya H1N1 dijauhkan daripada diri kita, keluarga kita, dan persekitaran kita. Eloklah sekiranya kita MENCEGAH daripada MENGUBATI...
Akhir kata, SMU berharap, semua tidak panik dan jangan terlalu suka akibat pembatalan kuliah. Diharap semuanya dapat dipulihkan seperti sedia kala, InsyaAllah...
SEKALI BERSAHABAT, SELAMANYA BERSAHABAT....
Wassalam!!!

Tiada ulasan: