Sabtu, 14 Februari 2009

YDP KUO letak jawatan???

Assalamualaikum…

SMU mendapat satu ura-ura yang mengatakan YDP Kolej Ungku Omar telah meletak jawatan. SMU tidak tahu sama ada hal ini adalah benar atau pun tidak. SMU mendapati maklumat daripada warga KUO sendiri bahawa isu YDP KUO letak jawatan telah menjadi bualan ramai warga KUO.

SMU masih menanti jawapan daripada YDP KUO untuk menjelaskan tentang isu ini. Diharap YDP KUO tersebut dapat memberitahu kepada semua mahasiswa atas keputusan ini. Adakah salah pihak pengurusan kolej? Adakah salah YDP KUO itu sendiri atau perkara lain yang menyebabkan perletakkan jawatan YDP KUO itu.

Walaubagaimanapun, SMU percaya ini adalah berikutan Karnival Semarak Warisan (KASWA09) tempoh hari.

Kepada semua mahasiswa, SMU akan mendapatkan maklumat terkini secepat mungkin, adakah benar isu ini ataupun tidak. Cuma, SMU berharap kepada semua kolej-kolej lain dan MPP, apabila anda dibei tanggungjawab, SMU berharap anda dapat menjalankan tugas dengan baik dan dengan penuh integriti. Sesungguhnya, tugas dan tanggungjawab sebagai seorang pemimpin adalah berat dan sekiranya rapuh kepimpinan kita, maka kita akan dipersoalkan kelak.

Sekadar mengingatkan…


Wassalam…

Tiada ulasan: