Khamis, 5 Februari 2009

Satu lagi manifesto tercapai...

Assalamualaikum.

Selepas SMU menulis tentang MPP pro kualiti dan pro kebajikan, SMU mendapati ada sedikit perubahan yang berlaku dalam MPP. SMU ucapkan syabas kepada salah seorang MPP 08/09 iaitu saudara Nazarul Hazwan ( Naib bendahari MPP 08/09) kerana manifestonya telah pun tercapai. Ini dapat dibuktikan dengan memo daripada JHEPA. Untuk pengetahuan semua mahasiswa UPSI, saudara Naza telah menjanjikan bas dari kolej kediaman ke bilik kuliah Taman Bernam.

Berikut adalah memo daripada HEP berkaitan manifesto Naza....

Kepada semua mahasiswa/siswi KHAR dan KUO yang mempunyai kuliah di Taman Bernam Baru, satu bas terus ke bilik-bilik kuliah Taman Bernam Baru disediakan mulai 6/2/2009 dari jam 7.00 pagi - 8.00 pagi.
Selepas jam 8.00 pagi, bas akan bergerak seperti biasa mengikut jadual yang ditetapkan.
Sekian, harap maklum.
Penolong Pendaftar, Unit Perkhidmatan Pelajar JHEPA.


SMU ucapkan syabas dah tahniah kepada saudara Naza kerana telah membantu semua mahasiswa terutama di KHAR dan KUO untuk ke bilik kuliah Taman Bernam. Diharap MPP lain dapat mencontohi saudara Naza untuk laksanakan manifesto masing-masing. Sebelum ini SMU ada memberitahu manifesto seorang MPP juga tercapai iaitu pelonggaran syarat biasiswa KPM. Itu adalah manifesto saudara Syaiffuldin (NYDP MPP 08/09). Syabas juga pada beliau.
Sekian Wassalam...

Tiada ulasan: