Jumaat, 13 Mac 2009

Pesta Konvokesyen UPSI ke 11 sidang 1

Assalamualaikum…

Kali ini, SMU ingin ajak seluruh warga kampus untuk sama-sama memeriahkan pesta konvokesyen upsi ke 11 sidang 1 yang akan berlangsung bermula 16 Mac 2009 sehingga 19 Mac 2009. Pada kali ini pesta konvokesyen bertemakan Pendidik Bitara UPSI Gemilang.

Antara aktiviti-aktiviti yang menarik ialah, Program merakyatkan seni anjuran JHEPA dengan kerjasama JKK Negeri Perak. Selain itu, SMU difahamkan antara artis jemputan yang akan turut memeriahkan ialah adik Wada dan Afiq dari Idola Kecil. Selain itu, Kumpulan Nasyid Now see Heart akan memeriahkan pesta konvo kita kali ini juga. Ada juga forum perdana hal ehwal islam yang dianjurkan bersama-sama Sekteriat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah UPSI dengan kerjasama MPP yang bertajuk ITUKAH AKU.

Selain itu, pesta konvo kali ini juga seperti biasa dihiasi dengan gerai-gerai jualan dan aktiviti-aktiviti yang menarik. Semua mahasiswa UPSI dijemput beramai-ramai memeriahkan lagi pesta konvokesyen kita pada kali ini. SMU juga difahamkan akan ada persembahan-persembahan yang menarik akan dihidangkan dalam pesta konvo kita pada kali ini. Semoga perjalanan Pesta Konvo kali ini dapat berjalan dengan lancar. InsyaAllah...

Wassalam

Tiada ulasan: