Selasa, 20 Oktober 2009

Hari Interaksi SMU dan Jamuan One Malaysia

Hari Interaksi SMU dan Jamuan One Malaysia.

Assalamualaikum

Perhatian kepada semua ahli kelab Sahabat Mahasiswa Universiti (SMU), anda dijemput dan diwajibkan untuk menghadiri satu majlis Hari Interaksi SMU dan jamuan Hari Raya One Malaysia. Berikut adalah maklumat yang berkaitan:

Tarikh : 21 Oktober 2009
Tempat : Bilik Seminar/Pameran Bitarasiswa
Masa : 8.00 Malam – 11 Malam
Pakaian : Bertemakan One Malaysia (Pakaian kebudayaan masing-masing)
Aktiviti : Nyanyian Lagu Raya, Teka Kuih Raya, Cabutan Bertuah, Teka Lagu Raya, King of
The Night, Men of The Night

SEMUA SMU SEMESTER 7 (AKHIR) ANDA JUGA DIWAJIBKAN HADIR. INI KERANA INI MERUPAKAN PROGRAM TERAKHIR SEBELUM ANDA BERPRAKTIKUM DI SEKOLAH PADA SEMESTER HADAPAN.INI MERUPAKAN SATU PROGRAM GATHERING SEMUA SMU SAMA ADA JUNIOR MAHUPUN SENIOR.

SEMUA AHLI KELAB YANG LAMA DAN BARU WAJIB HADIR BAGI MEMERIAHKAN LAGI HARI INTERAKSI SAHABAT MAHASISWA UNIVERSITI INI.

SEKALI BERSAHABAT, SELAMANYA BERSAHABAT.
WASSALAM!!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam.. kenapa zaman kami xde ghatering SMU senior..? MT ke panasihat x buat kerja ke? ke MT ngan en muzzzzzamil mahil saje x menghargai batch yang paling ramai hard core ni.. sampai xde langsung program menghargai kami.. and xda pulak sijil sbg ahli SMU yg dah jadi ahli dari sem 2 lagi.. atau en muzzzzzzamil pilih kroni dia je yang layak terima sijill... ape la nasib kami batch 05-09

Tanpa Nama berkata...

untuk adik2... jangan la libatkan diri dalam berpesatuan ni especially SMU..sekali bersahabat selamanya kau merana.. perabih tenaga, duit ptptn.. bermasam muke dengan pihak univ.. baik hang p kelas, balik kelas.. kalo nak polish KI hang pa, hang buat join la program selain dari program yang diterajui oleh Muzzzzzamil dan kroni2 nya..

Tanpa Nama berkata...

Sahabat Mahasiswa Universiti dah bukan mcm zaman aku dulu.. zaman abg farid, abg madir, abg bobss (faizal,rafizul,hafiz) rina (pun bob ke).. ibu diksu, mala, alia popia, tby latah, hafis adik abg bob faizal, tak bai pendaftaran, pehhh.. adik2 SMU x kenal pun depa.. yang depa kenal kroni2 depa ja.. kalau hang rase x boleh nak jd kroni2 penasihat, jgn la join SMU ni.. buat perabih boreh yooo.. tp wa mmg tabik spring la kat otaimer SMU tu dan byk lg lg yang wa xdapat nk tulis name kat sini, tp wa mmg aprreciate hang pa suma.. smu skrg jmp kat bitarasiswa ke, ape ntah lagi kat karim atau abuya, mcm x pernah kenal.. kalo SMU dlu, jmp dekat puduraya pun boleh "tercirit2" lg..(SMU dlu je paham) so SMU skrg jgn rasa diri dah hebat.. smu skrg x sehebat SMU dulu..

Hidup Aspirasi berkata...

Salam. Terima kasih atas ulasan saudara Tanpa Nama. Sila lah kedepan kalau saudara hendak menyatakan sesuatu. Janganlah bersikap baling batu sembunyi tangan. Ataupun saudara sememangnya sudahpun bergraduan dan sudah mendapat penempatan di selatan tanah air.Tidak manis rasanya membuat fitnah kepada orang2 yang tidak bersalah. Susah nanti nak jumpa di 'Yaumil Masyhar' nak minta maaf. Kepada MT2 SMU laksanakanlah tugas yang sebaik mungkin. Penuhilah tuntutan mantan2dan senior2 korang yang sentiasa dahagakan sesuatu.

Tanpa Nama berkata...

kepada tanpa nama, mungkin anda 1 batch dengan saya. mmg batch kite xda majlis penghargaan, saya pun x paham dan tertunggu2 jgk jemputan sampailah saya dah selamat posting di daerah sendiri skrg ni. barangkali bukan ingin membaling batu lantas menyorok tangan, tapi SMU zaman tu membaling intan dan permata untuk universiti dan adik2 pelapisnye tapi menyorokkan tangan supaya tidak terlalu menonjol. cukup la sesetengah pihak saja yang tahu betapa berat intan dan permata yang di kendong untuk dilemparkan pada universiti dan adik2 SMU lain. tapi apa yang kami dapat hanyalah kutukan dan kejian dari segelintir pihak yang kononnya sangat faham akan penubuhan SMU. misi serta visi yang telah dinyatakan oleh Tok Lah pada 26 Mac 2006 di audi perlu dihayati sebelum menjadikan diri anda yang terbaik. orangyang sama2 dalam menaikkan nama SMU juga dirasakan telah beralih arah dengan menyingkirkan batch kami dan yang sebelum nya. walaupun anda telah buat batch saya begini, saya masih sayangkan SMU. SMU memang pandai sembunyikan perasaan -ve, untuk ape lemparkan provokasi untuk jatuhkan diri sendiri sebab mahasiswa/i upsi boleh tahu dan mgkn ramai yang dah tahu hal dalam kain SMU. apa tah lagi kalau saya ceritakan perihal penasihat dan ahli2 SMU di blog ini mahupun di freindster or facebook. tapi saya rasa hal ni boleh menjatuhkan SMU sendiri apa tah lagi sudah hampir dengan PRK ni. lastly ku ingin sampaikan pesanan andalah penyambung warisan.