Ahad, 19 April 2009

SMU di Malam Anugerah Kolej-kolej kediaman UPSI 2008/2009

Assalamualaikum

Anugerah kolej-kolej kediaman telah berlangsung di Dewan Zaaba pada 18 April 2009 yang lalu. Oleh sebab beberapa SMU telah berjaya dalam pengendalian malam Anugerah Keterampilan sebelum ini, SMU dijemput khas sekali lagi oleh En Mohd Raizol ( Felo KUO) bagi mengendalikan semula malam anugerah kolej-kolej kediaman UPSI kali ke-5.

SMU telah mengendalikan dengan baik sekali dan secara keseluruhan anugerah yang dijalankan dapat pujian daripada JHEPA dan pentadbiran kolej-kolej kediaman kerana pengendalian majlis yang begitu profesional. Kemuncak malam tersebut diserikan dengan food presentation yang merupakan idea daripada saudara Mohd Shahrir Abdullah, Abdul Rashid, Ahmad Suizuddenn serta Khairul Faiz yang menjadi sebutan oleh JMK-JMK kolej kerana begitu baik sekali pelaksanaanya.

Tahniah juga kepada penganjur,KUO kerana telah berjaya mengendalikan malam anugerah tersebut dengan jayanya. Diharap malam anugerah tahun akan datang dapat dianjurkan dengan idea yang baru oleh kolej lain.

SMU juga ingin ucapkan terima kasih kepada pihak pentadbiran KUO kerana menjemput SMU sekali lagi dalam penganjuran malam anugerah selepas Karnival Semarak Warisan tempoh hari. Tahniah kepada pemenang-pemenang JMK yang telah berjaya menggondol pelbagai anugerah malam tersebut dan diharapkan dapat dikekalkan apabila berada di sekolah kelak.

Sekian...

Tiada ulasan: