Ahad, 24 Januari 2010

Mantan Jawatankuasa Kelab SMU Bertanding dalam PRK

Assalamualaikum..

Semalam (23 Januari 2010), calon-calon yang bertanding dalam PRK kali ini sibuk menaikkan poster mereka sama ada bertanding di kawasan umum mahupun kawasan fakulti. Tempat tumpuan yang meriah dengan poster-poster calon adalah di kawasan Bitarasiswa dan Pintu timur dimana semua calon tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan tempat bagi menggantungkan poster mereka.

Untuk pengetahuan semua pembaca, tempoh kempen yang diberikan oleh calon-calon yang bertanding dalam PRK adalah selama 6 hari dimana ia akan berakhir pada 27 Januari 2010, jam 12.00 pagi. Disini SMU ingin maklumkan bahawa beberapa Mantan Jawatankusa Kelab Sahabat Mahasiswa Universiti turut bertanding dalam PRK kali ini. Mereka adalah:


Mohd Zulhelmi Bin Abdul Wahab
Mantan Presiden Kelab SMU


Nur Emillida Binti Yusoff
Mantan Setiausaha Kelab SMU


Mohamad Faizal Bin Mad Daud
Mantan Exco Latihan Perhubungan dan Sahsiah Kelab SMU



Khadijah Binti Mohd Bakri
Mantan Exco Penerbitan, Dokumentasi dan Informasi Kelab SMU



Priyatharshini Darmalinggam
Mantan Exco Perhubungan dan Pengantarabangsaan

Bagi Mohd Zulhelmi Bin Abdul Wahab, akan bertanding di Kawasan Fakulti iaitu mewakili Fakulti Perniagaan Dan Ekonomi. Manakala bagi Nur Emillida Binti Yusoff, Mohamad Faizal Bin Mad Daud, Priyatharshini Darmalinggam dan Khadijah Binti Mohd Bakri masing-masing akan bertanding di kawasan Umum.

SMU harapkan agar PRK kali berjalan dengan lancar tanpa melibatkan sebarang ancaman dari pihak luar. Selain itu juga, semua warga UPSi disarankan turun untuk menggundi pada 28 Januari 2010 dan berilah sokongan kepada calon-calon yang bakal bertanding pada PRK kali ini.

“Sekali Bersahabat, Selamanya Bersahabat”

“Pimpinan Bitara, Sayangi Universiti Kita”

Tiada ulasan: